Klachten

Heb je een klacht? Maak het bespreekbaar:
De tevredenheid van onze patiënten staat bij ons hoog in het vaandel. Vind je dat wij je bijvoorbeeld onvoldoende hebben geïnformeerd of voldoet het resultaat van een behandeling niet aan je verwachtingen, dan horen wij dat graag. Zo kunnen wij samen zoeken naar een oplossing.

 

Bel het tandheelkundig Informatie Punt (TIP)
Heb je daarnaast nog vragen? Dan kun je terecht bij het Tandheelkundig Informatie Punt. Het TIP kan algemene vragen beantwoorden over een behandeling. 

(0900 - 2025012; 0,90 cent per gesprek)

 

Overleg met de klachtenfunctionaris
Heeft een gesprek in onze praktijk en het contact met TIP niet voldoende opgeleverd om tot een oplossing te komen? Dan kun je een officiële klacht indienen via de KNMT (de beroepsvereniging van tandartsen, orthodontisten en kaakchirurgen in Nederland) waar onze praktijk bij is aangesloten. De KNMT Klachtenservice behandelt klachten over:

 

Let op: klachten over alleen geldvorderingen en schadevergoedingen vallen buiten de klachtenregeling en kunnen door de Klachtencommissie niet in behandeling worden genomen.

https://knmt.nl/voor-patienten/ontevreden-over-je-tandarts-dit-kun-je-doen

Contactgegevens

Glimlach van Losser
Hogeweg 7
7582 Ca Losser

053 - 536 0747
info@glimlachvanlosser.nl

Openingstijden

Maandag 08:30 – 17:00 uur
Dinsdag 08:30 – 17:00 uur
Woensdag 08:00 – 16:30 uur
Donderdag  08:30 – 17:00 uur
Vrijdag 08:00 – 16:30 uur