Huisregels
Om je bezoek aan onze tandartspraktijk veilig en zo aangenaam mogelijk te maken, hanteren wij een aantal huisregels. Door onze tandartspraktijk te bezoeken, aanvaard je onze huisregels. Dit zijn onze huisregels:
- Bij je eerste bezoek verzamelen we de nodige gegevens om je mondgezondheid te beoordelen en je wensen te bespreken. Je moet hiervoor de gezondheidsvragenlijst en intake formulier invullen. Zo kunnen we goed inspelen op je verwachtingen.
- Behandelingen zijn altijd op afspraak.
- We zien je minimaal 1x per jaar voor controle.
- Heb je pijn? Bel ons dan vóór 09:30 uur, zodat we je dezelfde dag nog kunnen helpen.
- Het is mogelijk dat een behandeling uitloopt, bijvoorbeeld als de tandarts een spoedgeval moet behandelen. Misschien moet je hierdoor even wachten. Je kunt ons helpen uitloop te voorkomen door 5 of 10 minuten voor je afspraak aanwezig te zijn.
- Zet je mobiele telefoon op stil als je in de behandelkamer bent.
- Geef veranderingen in je verzekering, (e-mail)adres, telefoonnummer of medicatie zo snel mogelijk door. Dit kan ook via het contactformulier op onze website.
- Als service sturen wij je een herinnering voor je afspraak. Mocht je per abuis geen herinnering ontvangen, dan wil dit niet zeggen dat de afspraak niet door gaat.
- Als je een afspraak niet nakomt of deze korter dan 24 uur van tevoren annuleert, kunnen we de gereserveerde tijd in rekening brengen.
- Kan je niet op je afspraak komen? Annuleren kan telefonisch (voorkeur) of per mail info@glimlachvanlosser.nl
- Kom je regelmatig niet op je afspraak, dan kun je worden uitgeschreven.
- Agressief gedrag, verbaal of op een andere manier, accepteren we niet. Wanneer dit gebeurt, volgt onmiddellijke uitschrijving.
- Let goed op je eigendommen. Tandartspraktijk de Glimlach van Losser is niet verantwoordelijk voor schade, diefstal of verlies van je spullen. We adviseren je om je eigendommen niet onbeheerd achter te laten.
- Jouw privacy is belangrijk voor ons. We delen je gegevens niet met derden zonder jouw toestemming. Alle informatie blijft binnen de praktijk, tenzij het nodig is voor een specialist, huisarts of voor medisch onderzoek. In dat geval worden jouw gegevens na goedkeuring van jou gedeeld.
- Wil je een foto, film of geluidsopname maken van de behandeling, de medewerkers en/of de patiënten? Dit mag alleen als je toestemming hebt gevraagd én gekregen van de betrokkene(n). Wij vragen je de privacy van patiënten en de medewerkers te respecteren, ook op sociale media.
- Bij behandelingen boven de €250,- ontvang je een begroting van ons.
- Rekeningen sturen wij het liefst per mail. Er wordt eerst bekeken wat er door de zorgverzekeraar vergoed wordt. Voor het bedrag dat overblijft krijg je een rekening per mail. Heb je geen e-mailadres? Dan krijg je de rekening per post.
- Heb je een klacht? Bespreek deze met ons. Meer informatie hierover vindt je hier.